FANDOM

Był szary, zwyczajny dzień... Uczniowie elitarnej Gimbazy26 we Wro wymęczeni już biadoleniem Aggi Pierś o wodzie bromowej i jej odcieniu "oreńć" oraz karkołomnym tworzeniem prac plastycznych na lekcjach informatyki jak gdyby nigdy nic wyszli się przewietrzyć. Aż tu nagle...

Uczestnicy Edytuj

Zjawiskom przyglądali się Miguel Bazio, Nikola Dziurak, Kuba Rozpruwacz, Luka Rybcia prowadzący rozgrywkę w hińczyka oraz Przemer P. któremu ze względu na warunki atmosferyczne nie w smak było brodzić w brodziku intelektualnym, jaki panował na Arenie.

Geneza zdarzeń Edytuj

Z grubsza rzecz ujmując - nieznana. Najlepsi Puertopikowscy naukowcy (m.in. Karo Stoyek-Savitzka) snują już wiele hipotez na temat przyczyny zajścia owych wydarzeń. Bierze się tu pod uwagę chociażby rozpowszechnienie się w ostatnim czasie mody na trenowanie MMA i futbolu amerykańskiego oraz nagły wzrost populacji dzieci we Wrocławskim (dworcu) Zoo.

Przebieg wydarzeń Edytuj

Da początku piłka została pie****nięta z impetem w środowisko pozabramkowe przez Niko Dziuraka. Naciskany przez opinię publiczną Luka Rybcia zdecydował się powędrować po nią pod bramę MRP. Wówczas nieznany wcześniej nikomu typ przekroczył progi naszej szkoły. Bez podania przyczyny, Kuba Rozpruwacz zaczął mu wówczas wiwatować śpiewając odę do Szyjeża. Jednak niewzruszony agent bez słowa odebrał zgrzybiałą, sflaczałą gałę, a następnie pomaszerował do tajniackiego mini-vana, by pochwalić się swą zdobyczą bandzie trzech innych łazarów. (Można domniemywać się, iż był to rytuał przejścia i wstąpienia do sekty, lecz nikt nie jest tego pewien.) Zdesperowani zawodnicy KKS-u i PPFC gotowi byli się zjednoczyć i wszcząć II wojnę kasztanową przeciw panującej patologii, lecz okazało się to niepotrzebne. Piłkę odebrał skinhedom uprzejmy pan spod Społema, co było przejawem bezgranicznej miłości bliźniego.

Zadowoleni uczniowie już byli gotowi podziękować i zakończyć akcję, gdy pojawił się kolejny problem. Bowiem ów uprzejmy jegomość, jak się okazało, nie był w stanie przerzucić piłki przez płot wysokości 1m. Zrozpaczony kopał i kopał, a przeklęta gała wciąż odbijała się od gałęzi, to znów uciekała panu spod nogi. Jednym słowem przetransportowanie jej na drugą stronę okazało się syzyfową pracą, lecz po wielu morderczych próbach piłka powróciła szczęśliwie na boisko.

Skutki wydarzeń Edytuj

Zjawiska te zostały uznane za niewytłumaczalne z punktu widzenia nauki, dlatego na całej wyspie od tego dnia co roku obchodzone jest bonusowe święto "BGC".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki