FANDOM

Osoba bliżej nieznana, pojawiła się na Puerto Piko cztery razy. Niektórzy uważają ją za Boginię Psiego Gówna.

Historia objawień

1.Objawienie- nastąpiło prawdopodobnie w czerwcu 2014 roku. Widział ją ubogi pasterz nazywany Leszkiem Bardzo Czarnym. Nie wiadomo co działo się później, ale Leszek już na zawsze znienawidził psy (ciekawe dlaczego?)

2. Objawienie- miało miejsce we wrześniu 2014 roku na stadionie Puerto Piko F.C. Recydywistka przeskoczyła przez płot wraz z psem i razem oddali się pasji zostawiania min przeciwpiechotnych. Zbierając całą swoją odwagę, Henryk von Konstruktor przepędził ją ze stadionu używając dość niepochlebnych stwierdzeń o jej matce. Świadkowie naoczni tego zdarzenia twierdzą że iloraz inteligencji Recydywistki był zapewne wyrażony liczbą urojoną.

3. Objawienie miało miejsce 10 minut po pierwszym. Tym razem Recydywistka przybyła wraz z dwoma psami i fagasem.

4. Objawienie miało miejsce 26.09.2014. MRP pojawiła się z dwoma psami i Fagasem. Została zbesztana prze DorDomę, jednak groźby wezwania Straży Wiejskiej nie przyniosły skutku.

Wygląd

Jedyne co wiadomo o wyglądzie MRP jest to że zamiast twarzy ma czoło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki