FANDOM

Hundred PoundsEdytuj

Hundred Pounds (właść. Luka Rybcia) - raper z Pikolandu. Cztery razy pod rząd zdobywał nagrodę Kit Awards. Do tej pory wydał pięć albumów studyjnych, które znajdują się na szczytach światowych list przebojów. Jego najsłynniejszym hitem jest piosenka "Lekciura".

DyskografiaEdytuj

Albumy studyjne
Data wydania Nazwa Pozycja na liście przebojów* Single
2011 Lekciura 1 1 1 1
  1. Ten Schaboszcak
  2. Lekciura
  3. Nati ile zapłaciłaś za mandati?
2012 Rysiu 1 4 1 2
  1. Rysiu
  2. Wypiętrzanie to próżne gadanie
  3. deNUDAcja
Moje Piko - Moja Wyspa 2 4 2 3
  1. Płynie Klimotka, Płynie
  2. Fałdy Pkula nigdy nie wklęsną!
2013  WyBuczana Płyta 3 1 2 1
  1. Okres każdy ma lecz nie każdy to zna!
  2. 69 w okresie
2013 Płyta za Hundred Pounds 4 1 1 1
  1. Rolnicze disco - remix
  2. The Water Cycle Rap - remix
  3. 69 Bławołów za 1l wódki
  4. Masa nie każdemu popłaca

*pierwsza kolumna Narodowa Lista Przebojów Pikolandu, druga kolumna Lista Pozorujących Muzykę, trzecia Lista Przebojów do potęgi trzeciej, czwarta kolumna Lista Piramidowych Bitów.

Najwięksi rywaleEdytuj

  • Obecnie rywalem nr 1 dla artysty Hundred Pounds jest niejaki Jędbad (poprawny zapis: Yęędbadt), który niedawno odszedł z kapeli Kinder Metal i rozpoczął wielką solową karierę. Za swój pierwszy singiel "Do fryzjera chodzę nie raz" otrzymał głomkie bława na Kit Awards 2013 w Mieście Orzecha. To właśnie ten utwór zbił obie płyty Hundred Poundsa z 2013r. (WyBuczana Płyta oraz Płyta za Hundred Pounds) na niższe pozycje w rankingach.
  • Odwiecznym rywalem rapera jest Dziadowski Chór, który pod koniec 2012r. wydał pieśń "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie, co to będzie, co to będzie?". Utrzymywała się ona przez 11 miesięcy na szczycie list przebojów Puerto Piko oraz na listach zagranicznych, zbijając Hundred Poundsa na drugi plan. Teraz nadal go irytują, poprzez coverowanie każdej jego piosenki, a nawet powtarzanie wszystkich jego wypowiedzi podczas wywiadów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki