FANDOM

Przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją rożnorakich pojazdów. Swoją siedzibę ma ono w Gorodzie Technicznym. Obecnie prezesem jest Henryk Gasolinow.

HistoriaEdytuj

Gdy w 1948 roku, po zakończeniu wojny 69-letniej Homo Klimot Wieloszydłow powrócił do swego rodzinnego miasta, miał więcej medali i kasy niz sam Adolf Pikok. Niestety, z racji totalnego zniszczenia TZH nie mógł on nabyc samochodu, gdyz w TZH nie znajdował się wówczas ani jeden egzemplarz. Zasmucony Homo postanowił zostac motorniczym. W 1952 roku przypadkowo zauważył na chodniku, jak działacze ZKPZD prowadza zapisy do partii. Natychmiast zaciągnął sie w jej szeregi. Z racj, że był szanowanym weteranem wojennym, od razu po przyjęciu do partii został doradcą ministra obronności Henryka Trepasowicza Trepasowa. Doradzał on bardzo dobrze, więc szybko zdobył uznaie u samego cara Henryka. Właśnie wtedy Homo Klimot wpadł na pomysł, aby otworzyc fabryke samochodów. Jakoże car Henryk bardzo go lubił, od razu przystał na ten pomysł. Budowa fabryki zakończyła się w 1969 roku. Oczywiście prezesem został nasz kochany Homo. Niestety, 2 lata później zatruł się Tlenkiem Rzeszy i zmarł. Od tamtej pory tytuł prezesa nieprzerwanie dzierży Henryk Gasolinow.

Oferta fabrykiEdytuj

Podstawowym modelem jest FAP Primo-nędzna kopia Fiata Uno. Zrsztą, co warte zaznaczenia, każdy samochód produkowany przez FAP jest nędzną kopią jakiegoś kapitalistycznego Automobilu. FAP Primo jest bardzo popularny w TZH, głównie za sprawa niskiej ceny. Jeden egzemplarz zakupiła sama Agga Pierś.

Rozbity fiat uno d8753e bg

Jak widać, FAP Primo jest bardzo bezpiecznym samochodem.

Nieco droższy jest FAP Fapia-kopia Skody Fabii.
1349992058 by carl95

FAP Fapia jest również oferowany na rynkach niemieckojęzycznuch.

Jeden egzemplarz zakupił prezes BamBan.

Najbardziej znanym i lubianym produktem FAPu jest FAP Singlepla. Jest to nędzna podróba Fiata Multipli. Dodano jednak kilka ustprwanień zwiększających bezpieczeństwo-duży zderzak,ogromne lusterka i wile innych. Marcin Świszczyguma posiada Singleplę z nr 1.
Fe18695534536ce510f04932a8377b05 view

Bezpieczeństwo ponad wszystko!

Najdroższym modelem Fabryki FAP jest IDYOTA JACERSIS. Aby produkt był bardziej pretizowy, zrzygnowano z nazwy FAP. Takim samochodem jeździ m.in. Jacer S, Marcin Świszczyguma i Dziader S.

Toyota-avensis-2006-21

"...jak Jacer jeździ takim, to ja też!"

FAP produkuje również czołgi-model Homo Klimot Wieloszydłow 1 (HKW-1) stanowi trzon sił pancernych TZH. Czoł ten jest również kopią-w tym przypadku modelu Kliment Woroszyłow 1 (KW-1).

Kv-1-108

Jacer jedzie ci wpitolić!

Gdzie mugę kupić te cuda techniki?Edytuj

FAPy możesz kupić w Gorodzie Technicznym, Henrykingradzie, Ożógsburgu oraz Państwie Wolnej Piramidy. Pojedyncze egzemplarz można znaleźć porzucone na Drukerii lub zgniłe na wysypisku pierścieni. Do każdego zpredzanego samochodu producent dorzyca FAPinator gratis!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki