FANDOM

2. Mecz Ligi Klimoty 2014/2015 - mecz rozegrany 9 września na Placu Manewrów w Ożógsburgu. Mecz odbył się bez sędziego, ponieważ żaden z arbitrów nie chciał przystać na warunki KKsu - biegać trzymając w rękach sierp i młot z 75-karatowego złota. Zakończył się on wygraną KKS 9:7.

SkładyEdytuj

PPFC:

  • Luka Rybcia
  • Przemer Pe
  • Szym Jeż
  • Kubiszon 
  • Dziurak

KKS:

  • Martens Świszczyguma
  • Karol Karoler
  • Bazy
  • Woody Barchan

Nieobecni:

  • Paweler (uganiał się za kaczkami)

Chronologia bramekEdytuj

KKS PPFC
1 Dziurak
Bazy 1
Bazy 2
2 Kubiszon
3 Dziurak
Bazy 3
Woody 4
Woody 5
4 Dziurak
Woody 6
5 Dziurak
Woody 7
Bazy 8
6 Szym
7 Dziurak
Bazy 9

StatystykiEdytuj

Najlepsi strzelcy
Imię i Nazwisko Klub Gole
Dziurak PPFC 5
Bazy KKS 5
Woody Barchan KKS 4
Kubiszon PPFC 1
Szym Jeż PPFC 1
Karol Karoler KKS 0
Przemer Pe PPFC 0
Martens Świszczyguma KKS 0
Luka Rybcia PPFC 0
Paweler KKS -
Najlepsi podający
Imię i Nazwisko Klub Asysty
Woody Barchan KKS 4
Bazy KKS 3
Kubiszon PPFC 3
Dziurak PPFC 1
Karol Karoler KKS 0
Martens Świszczyguma KKS 0
Szym Jeż PPFC 0
Przemer Pe PPFC 0
Luka Rybcia PPFC 0
Paweler KKS -

Opis meczuEdytuj

Opis meczu zamieszczony w Jacer mówi jak jest:

KKS już drugi raz w tym sezonie rozpoczyna mecz bez podstawowego zawodnika w pierwszym składzie. Paweler ku niezadowoleniu kibiców poddał się Kaczkofilli i nie znalazł się w składzie trenera Henryka Ożóginho. Na początku meczu oba zespoły nie mogły się wstrzelić w mecz. Dobrze w obronie spisywali się na zmianę Świszczer i Karoler, ale siebie samego przechodził Przemer, któremu widocznie dobrze zrobiło odstawienie Dżołaniny na bok. W końcu do siatki trafił król strzelców ligi Dziurak, a po chwili swoim premierowym trafieniem popisał się Bazy. Po chwili mecz zdominowały akcje dwóch duetów: Kubiszona i Dziuraka wspomaganych przez Szyma Jeża oraz Woody'ego i Bazyla. Nie przynosiły one pożądanych skutków i do przerwy zdobyto jedynie 7 dodatkowych goli, przy wyniku 5:4. Niepowodzenie akcji spowodowane było z jednej strony jak zwykle nieskutecznością Dziuraka, a po drugiej dobrymi interwencjami Luka Rybci, na którego cześć kibice Puertosów śpiewali "Luka Rybcia niepokonany, swoją dupą broni bramy", a zwolennicy gospodarzy rzucali w niego szarym gruzem w kształcie czerwonych gwiazd. Po przerwie gra nie była bardziej porywająca. Komuchy odskoczyły na trzy bramki gościom, dzięki trafieniom Woody'ego. Nie zaprzepaścili go do końca spotkania wygrywając ostatecznie 9:7. Szym Jeż osłodził swój występ bramką w końcówcę. Komuchy  z satysfakcją przypominali mu o procesie sądowym w którym o ściąganie posądzała go Agga Pierś.

TabelaEdytuj

Wygląd tabeli po dwóch meczach:

Miejsce Drużyna Z R P BZ BS B+/-
1. Komunistyczny Klub Sportowy 1 0 1 33 32 +1
2. Puerto Piko FC 1 0 1 32 33 -1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki